קבוצת קוגול
טייר סנטר רשת צמיגים
טייר סנטר חידוש צמיגים בע"מ
צמיג ישיר
 

טייר סנטר חידוש צמיגים בע"מ

טייר סנטר חידוש צמיגים בע"מ הינו מפעל חידוש צמיגי משא המשרת את כלל ציי המשא והפנצ'ריות בישראל תוך שמירה על סביבה ירוקה ואיכות הסביבה.

טייר סנטר חידוש צמיגים בע"מ הינה זכיינית של חברת BANDAG האמריקנית. החברה הגדולה בעולם והמתקדמת ביותר בתחום חידוש צמיגי רכב.

מוצרי BANDAG  בעלי מוניטין  של אריכות ימים וביצועים יוצאי דופן, המיוצרים בטכנולוגיה המאפשרת עמידות בכל תנאי שטח ואקלים . תהליך BANDAG  בלעדי המבטיח בקרת איכות מלאה ואמינות ללא דופי. מהבדיקות המחמירות לחומרי הגלם ועד לבדיקות איכות המוצר הסופי. המיקוד שלנו בטייר סנטר חידוש צמיגים בע"מ הוא לספק עלות נמוכה ביותר לקילומטר המוצעת בשוק, ללא פשרות איכות ובטיחות.

יתרונות החידוש
• התאמת הפרופיל המתאים ביותר לסוג העבודה כגון הובלה כללית, עבודה מחוץ לכביש, אוטובוסים.
• חסכון בצריכת דלק.
• אמינות - הצמיגים המחודשים הינם בעלי תו תקן ומערכת האיכות מוסמכת לתקן הבינלאומי ISO 9002.
• שמירה איכות הסביבה - חידוש צמיגים הינו תהליך מחזור שבו מנוצל גוף הצמיג   לביצוע (2-3) מחזורי חיים נוספים

ממחקרים שפורסמו בעולם עולה כי אורך חיי צמיג שיוצר בשנות השמונים עמד על 28,000 מייל, בעוד שצמיג שיוצר בשנת 2000 אורך חייו גדל ל 43,000 מייל. מכאן, שישנה כדאיות טכנולוגית וכלכלית לחידוש צמיגים.
בנוסף, וחשוב אפילו יותר, חידוש הצמיגים מסייע בשמירה על איכות הסביבה. הממוצע השנתי של פסולת הצמיגים מרכבים מסחריים נאמד ב – 23,190 טון.חידוש הצמיג מגדיל את אורך חייו בפרק זמן נוסף ובכך מקטין את כמות הצמיגים השנתית היוצאת מכלל שימוש ומזהמת את הסביבה.

חידוש הצמיגים לרכב "תיקון וחידוש צמיגים פנימטיים לרכב מסחרי" מעוגן בתקן ישראלי 1120. התקן עודכן בדצמבר 2004 והוא מבוסס על תקנה אירופאית 109 ECE. התקן עצמו חל על חידוש צמיגים המיועדים להתקנה ברכב משא בעל כושר מהירות של למעלה מ 80 קמ"ש , שיוצר בהתאם לתקינה אירופאית, אמריקאית או יפנית.
כדי לחדש צמיגים, נדרש אישור מהמפעל לחידוש צמיגים להיות בפיקוח מעבדה לרכב (סעיף 5 בתקן). הדרישה לפיקוח מעוגנת בגוף התקן. בישראל, המפעלים המאושרים לחידוש צמיגים מדווחים לוועדה מקצועית לרכב (בהתאם לתקן הישראלי 1120 חלק 2).
חידוש צמיג מוגדר בסעיף 2.3.7 בתקן כפעולה של: "איכשור מחדש של צמיג על ידי החלפת הסוליה הבלויה".

כיצד מבוצע החידוש בפועל
תחילה ממיינים את הצמיגים ומוודאים כי יכנסו לקו הייצור רק הצמיגים העומדים בקריטריונים לחידוש. תהליך האיכשור מתחיל בחריטת הסוליה הישנה. כיום החריטה ממוחשבת כך שלמחרטה מוזנות המידות הייחודיות לסוג הצמיג המחודש. לאחר סיום ביצוע החריטה מתגלים הפגמים. תיקון הפגמים מבוצע על סמך מפרטי תיקון שמטרתם היא תיקון הקדחים ומניעת חידוש צמיג בו קיים חשש להפרדה של השכבות או הופעת חלודה בחוטי הפלדה שנחשפו בסוליה.
לאחר תיקון הפגמים בצמיג שנחרט, מבוצע חיבור של סוליה חדשה על גבי תווך של קושינג גומי. הידוק הסוליה החדשה נעשה בצורה מכאנית מאחר ובהמשך יבוצע גיפור בטמפרטורה נמוכה. במסגרת ההכנה לגיפור, הצמיגים מוכנסים למעטפת היוצרת תת ואקום של 0.8-0.5 באר (לחץ).
הצמיגים הנדרשים לחידוש מוכנסים לתנור גיפור קר המוגדר כגיפור בטמפרטורה של 99 מעלות צלזיוס, בלחץ של 6 באר, כאשר כל צמיג נמצא בתת ואקום במשך מספר שעות.

התקן מגדיר: עובי החומר המקורי לאחר השיוף, העובי הממוצע של כל חומר חדש, תנאי השירות של הצמיג המחודש כך שלא יוצגו סמלי מהירות או דרגת עומס גבוהה ממה שהוגדר בצמיג המקורי.
אחת לשנה לכל מפעל נדגמים צמיגים מחודשים שנשלחים לבדיקה של העמסה דינאמית בגלגל מבחן .כמו כן מכיל התקן דרישות ובחצועים והמוצר הסופי . צמיגים מחודשים נדרשים לעמוד בבדיקות התעיפות הגלגל מיבן עומס כפונקציה של זמן ומהירות בלא שיתגלה ליקוי כלשהוא או שהלחץ הסופי בצמיג בתום ההרצה יהיה קטן מהלחץ ההתחלתי.

בצמיגים שעברו חידוש עלולים להתרחש שני ליקויים עיקריים:
1. הפרדה- ההפרדה הינה תופעה במהלכה סוליית הצמיג המחודש ניתקת מהמדרס. תופעה זו משויכת בעיקר לליקוי בתהליך החידוש.
2. קרע- הקרע מופיע בדרך כלל בדופן הצמיג. תופעה זו נובעת בעיקר מבעיה באיתור ומיון הפגמים בתחילת תהליך החידוש (פגמים שהיו קיימים מלכתחילה בצמיג)

חידוש הצמיגים לא נעשה באופן אוטומטי. הצמיגים שאינם מורשים לעבור חידוש הם:
• צמיגים עם סדקים בגומי
• שברים בגוף הצמיג
• צמיג בו נמצאה כמות משמעותית של שמנים וכימיקלים
• צמיג שגילו מעל 4 שנים
• צמיג שחודש פעמיים
התאמת צמיג
מותג:
קטגוריה:
רוחב:
חתך:
חישוק:
קוד מהירות:
רכב פרטי
סימוני צמיג
חשיבות הצמיג
EU label

צמיגי איכות

אתה נכנס לאוטו. מתניע את המנוע, מדליק את הרדיו, מפעיל את המזגן, חוגר חגורת בטיחות, מסתכל במראה לפני שאתה יוצא מהחניה, ונוסע לעבודה. אתה מתקרב לבית הספר, כמו בכל בוקר, כשלפתע, ילד קטן, בקושי בן 8, מזנק מבין שתי מכוניות חונות, ממש כמה מטרים לפניך.

אתה לוחץ על דוושת המעצור חזק. מאוד חזק! אבל הרכב שלך מתקדם מהר מדי. הגלגלים כאילו מחליקים על הכביש...


 

שטח המגע של צמיג חדש עם הכביש,
בעת נסיעה במהירות 90 קמ"ש

שטח פנים וחיכוך

גודלו של הצמיג מטעה!
גם אם יש לך צמיג בעל חתך רחב במיוחד, עדיין, גודל שטח הפנים של הצמיג שנוגע בכביש, אינו גדול מכף יד של בן אדם בוגר!

החלק היחיד ברכב, שבא במגע עם הכביש, הוא הצמיג. משמעות עובדה זו היא, ששטח הפנים של הרכב עם הכביש, אינו עולה על גודלן של ארבע כפות ידיים וחשיבות הצמיג

עם שטח פנים קטן זה, רכב שמשקלו מעל טון, צריך להיות מסוגל לאחוז בכביש, גם כשהוא רטוב, לספק היגוי מעולה בפניות מהירות, והכי חשוב, להיות מסוגל לעצור כמה שיותר מהר !

צמיגי איכות

שטח המגע של צמיג בלוי עם הכביש,
בעת נסיעה במהירות 90 קמ"ש


לרכב שלך יכולים להיות בלמים חדשים, הגה מדוייק ומנוע חזק במיוחד, אבל אם הצמיגים שלך בלויים, או שאייכות הייצור שלהם ירודה, התוצאות עשויות להיות קטסטרופאליות.

צמיגים שלא תוכננו לפי מיטב הטכנולוגיה, פשוט יחליקו על הכביש, וזה יקרה דווקא כשתזדקק להם!

מספר רב של תאונות דרכים בישראל, נגרמות בשל איכות הצמיג. אפילו כשהצמיגים חדשים, הרכב עוצר לאט מדי, בגלל שמבנה הצמיג אינו מספק אחיזה טובה מספיק עם הכביש.

צמיג איכות

 


למרות כל מה שהוזכר עד כה, ומפתיע ככל שזה נשמע, אנשים בישראל מוכנים להתפשר על צמיג איכות שהם קונים, אפילו אם הצמיג שרכשו עשוי לסכן אותם, או את הולכי הרגל, והכל בשביל לחסוך "כמה שקלים". סביר להניח שהסיבה המרכזית לכך, נובעת מהעובדה הפשוטה, שאנשים לא מודעים לחשיבות הצמיגים.

הצמיגים הם חלק בלתי נפרד ממערכת הבלמים של הרכב. כשהצמיג לא תקין, מערכת הבלמים לא תקינה. גם כאשר הצמיג חדש לגמרי, אם הוא צמיג מאייכות ירודה, תפקודה של מערכת הבלמים נפגמת !


כשם שלא היית מסכים לנהוג ברכב בו מערכת הבלמים לא תקינה, אל תסכים להסיע את המשפחה שלך, ברכב בו הצמיגים בלויים, ישנים או שהם יוצרו על ידי חברה לא ידועה

 

התאמת צמיג
מותג:
קטגוריה:
רוחב:
חתך:
חישוק:
קוד מהירות:
צמיגי מישלין
למה מישלין?
היסטוריה של מישלין
קישורים לאתרי מישלין עולמיים

למה מישלין?

 

למה מישלין

 


כפי שסיקרי דעת קהלמראים, צמיגי מישלין נחשבים, בקרב צרכנים, לצמיגים הטובים ביותר בעולם. אבל חברת מישלין לא מסתפקת בזה. לאור התחממות כדור הארץ, וזיהום הסביבה המתמשך, החליטה חברת מישלין להרים את הכפפה, והחלה בשיווק דור רביעי של צמיגים חוסכי אנרגיה - צמיגים המסוגלים לצמצם את צריכת הדלק, ולהפחית את כמות המזהמים הנפלטים לאוויר.

 

צמיגים אלו גם עוזרים לכם להפחית את הזיהום, וגם חוסכים לכם כסף.
ואם זה לא מספיק - הם בטוחים יותר ומחזיקים זמן רב יותר מצמיגים אחרים.


 

 


 

 

 

אז למה מישלין?

וותק

חברת Michelin קיימת מעל 100 שנים, ונחשבת לחברת הצמיגים המובילה בעולם, זה מספר עשורים ברציפות. מישלין רשמה מאות פטנטים שונים, והמציאה עשרות המצאות חדשות, ששינו את פני תעשיית הצמיגים מן הייסוד. בכל שנה, משקיעה מישלין קרוב למיליארד דולר, בפיתוח חומרים חדשים לייצור צמיגים, שישפרו את ביצועי הצמיג ויפחיתו את צריכת הדלק של הרכב. צמיגי מישלין נחשבים לקנה המידה בענף הצמיגים, וכל יצרניות הצמיגים המובילות בעולם, מזנבות במישלן, ומנסות לייצר צמיגים שיעמדו בסטנדרטים הגבוהים של החברה.

איכות הסביבה

בשנת 1992, החלה חברת מישלין לייצר "צמיגיםירוקים". צמיגים אלו עשויים מסיליקה, חומר מיוחד שהרכבו שמור בסוד. הצמיגים הירוקים של מישלין, מצמצמים את החיכוך עם הכביש, ובשל כך, מסוגלים לצמצם את צריכת הדלק של הרכב. צמצום צריכת הדלק, גורם להפחתה בפליטת CO2 לאטמוספירה, ולכן, מצמצם גם את הזיהום הסביבתי.

כיום, מישלין משווקת דור רביעי של צמיגים ירוקים: צמיג ה-Energy Saver.

בטיחות

צמיגים ירוקים מצמצמים את החיכוך? אבל חיכוך חשוב לבלימה ואחיזת כביש!

נכון. על פניו, זה באמת נשמע מוזר. איך מישלין הסכימה לפגוע בבטיחות הנוסעים, בשביל איכות הסביבה?
התשובה היא פשוטה - לא רק שהצמיגים הירוקים מצמצמים את זיהום האוויר, הם גם בטוחים יותר!
מכון המחקר הגרמני TÜV SÜD Automotive, שהינו מכון המחקר האירופאי החשוב בעולם, ביצע ב-2007 מבחן שמצא כי צמיגי מישלין מסוגלים לקצר את מרחק הבלימה בכ-3 מטרים בהשוואה לצמיגי חמשת היצרניות המובילות. קיצור מרחק הבלימה יכול להוות את ההבדל בין חיים למוות.

כדי ללמוד איך זה אפשרי, לחץ פה

מגוון

צמיגי מישלין הותאמו לשימוש רכביהן של רוב יצרניות הרכבים והמשאיות, בכל רחבי העולם. התאמת הצמיגים נעשתה באמצעות מבחנים מורכבים וקפדניים, שנמשכים תקופה ארוכה. יצרניות הרכב מוכנות לשלם מחיר גבוה יותר, על מנת שרכביהן יגיעו לצרכן עם צמיגי מישלין, ולו בגלל האייכות המעולה של צמיגים אלו, ויכולתם להחזיק לאורך קילומטרים רבים.

זול זה יקר

בכל פעם שיוצא צמיג חדש לשוק, לוקח מכון המחקר הגרמני TÜV SÜD Automotive מספר רכבים זהים, ומצייד כל אחד מהם, בארבעה צמיגים של יצרנית כלשהי - כל רכב מצוייד בצמיגיה של יצרנית צמיגים אחרת. המכון נוהג ברכבים לאורך קילומטרים רבים ובודק את קצב שחיקת הצמיגים, את הקילומטראז' המקסימאלי שהם מסוגלים לספק ואת אייכות הצמיגים לאורך המבחן. מחקר שנערך בשנת 2007 הראה כי צמיג ה-Energy Saver של מישלין, החזיק מעמד פי 1.5 יותר מצמיגיהן של חמשת היצרניות המובילות באירופה! בעוד שהממוצע של צמיגים אחרים עמד על כ-30,000 ק"מ, הממוצע של צמיגי מישלין עמד על מעל 40,000 ק"מ, בטרם היה צורך להחליף את הצמיגים! משמעות עובדה זו היא, כי הצמיג של מישלין מחזיק 9 חודשים יותר, בממוצע, מצמיגים אחרים (בהתחשב בקילומטראז' השנתי הממוצע של רכב בישראל).

זה אומר שתצטרך להחליף את צמיגי המישלין שלך לעיתים רחוקות יותר, בהשוואה לצמיגים אחרים, כלומר, תצטרך להוציא פחות כסף על צמיגים מדי שנה.

מפת האתר|צור קשר|תקנון|About Us
Signed ByCdTech
מפת האתר|צור קשר|תקנון|About Us
Signed ByCdTech
 
  מפת האתר | צור קשר | תקנון | About Us  
Signed By CdTech